maandag 29 oktober 2012

nieuw patroonblad Corina

Het wil nog niet echt lukken om regelmatig een berichtje op dit blog achter te laten.
Dat komt vooral omdat ik graag foto's wil plaatsen en dat blijft nog erg lastig voor mij.

Misschien heeft iemand een tip?

Nu even iets anders: Corina heeft weer een enig nieuw patroonblad voor de kerst/winter.
Kijk even op: http://viltcreatiescorina.blogspot.nl/

Corina ontwerpt lieve, mooie en gedetailleerde tafereeltjes voor de seizoenstafel.
Haar patronen zijn duidelijk en goed beschreven en ik heb al meerdere van haar ontwerpen gemaakt, waar ik altijd zeer positieve reacties op krijg!

groetjes Els

1 opmerking:

  1. Hoi Els,
    dank je wel voor je lieve reactie bij mijn blog van eht verlies van mijn kleinzoon.
    Ik weet niet of je dit berichtje leest want je laatste blog is van 2012~,.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen