zondag 12 augustus 2012

Zo, hier eindelijk weer een berichtje van mij!
Het heeft even geduurd  en dat is niet omdat ik niets te melden had.


De afgelopen weken heb vooral veel foto's gemaakt.
Samen met Bert ben ik 2 keer naar het Naardermeer geweest en een keer naar de Nieuwkoopse Plassen.

Bij het Naardermeer hebben we de eerste keer gewandeld (nou ja, Bert dan en hij mocht me in de rolstoel vooruit duwen)
De tweede keer hebben we een vaartocht gemaakt met Natuurmonumenten.
Allebei de dagen hebben we heerlijk weer gehad en genoten van de mooie natuur die we in ons kleinen landje hebben.

Naar de Nieuwkoopse Plassen zijn we vorige week geweest en ook toen hadden we heerlijk weer.
En hebben we met Natuurmonumenten een vaartocht gemaakt.

En die uitjes zijn uitermate geschikt voor het maken van mooie foto's.
Dat heb ik dan ook gedaan: heel veel foto's gemaakt en die wil ik ook graag met jullie delen!

En daar ligt dan het probleem, want om de foto's op dit blog te plaatsen moeten ze eerst verkleind worden.
Normaal gesproken is dat geen probleem, maar de computer had even geen zin in al dat werk.
Bert is zo'n beetje mijn 'troubleshooter', hij is behoorlijk handig als het om de computer gaat maar hij moet wel tijd (en ook een beetje zin) hebben om de boel weer aan de gang te krijgen.
Dat is nu dus wel gelukt maar nu moet ik nog even weten hoe e.e.a. werkt en dan de foto's klaar maken voor dit blog.

Omdat het nu allemaal wat langer geduurd heeft dan gedacht dus toch maar vast een berichtje. De foto's volgen zo snel mogelijk!

Ook op handwerk gebied heb ik de draad weer op gepakt.
Rustig aan begonnen met kleine dingen en eindelijk iets afgemaakt waar ik vorig jaar al aan was begonnen.
In ieder geval heb ik de smaak weer te pakken en hoop ik ook dat op dit blog te laten zien.

Dus tot gauw en dan met een heleboel foto's!

groetjes Els

1 opmerking:

  1. Hallo Els,
    Wat leuk dat je Rondom Tintangel in de bloglijst hebt staan, dank je wel! Ik kom zeker hier ook regelmatig een kijkje nemen. Want ja....honden...poezen...dat zijn diengen waar je mij een plezier mee doet! Veel blog plezier!
    Groeten,
    Hannie
    Tintangel®

    BeantwoordenVerwijderen