donderdag 12 juli 2012

Welkom

Welkom op mijn blog.
Ik zal hier schrijven over wat mij zoal in het dagelijks leven bezighoud.


Ik ben veel creatief bezig en maak viltfiguren, (antroposofische) poppen en beren.

Sinds kort ben ik ook bezig met het maken van bloemen van koud porseleinklei en met het maken van poppenhuis miniaturen.

Verder ben ik gek op de natuur en fotografeer ik veel.
Hierin ben ik absoluut een amateur, maar al zeg ik het zelf, er zitten prachtige plaatjes tussen die ook zal laten zien op dit blog.
Ik ga tegenwoordig zelden de deur uit zonder mijn camera en kan genieten van de kleine dingen om me heen.
Bloemen, vogels, insecten en uiteraard de honden en katten zijn favoriete onderwerpen om vast te leggen.

Ik hoop dat je mee kunt genieten met mijn verhalen en ik zou het leuk vinden als je reageert op mijn berichtjes.

Veel plezier op mijn blog!

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Leuk dat je mijn blog bezocht en mee doet aan de give away.
    Jij bent pas begonnen, maar ik ben ook zo begonnen hoor,
    Gewoon doorgaan, zelf ook andere blogs volgen, eens een leuke give away en je zult zien....
    Voor je het weet heb je een reeks volgers,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen